2 Stock Managers

Location: Tildonk, België
Added on: 17/03/2024

IF YOU CAN IMAGINE IT, WE CAN BUILD IT. En daar draait het allemaal om bij de rol van Stock Manager. Je bent verantwoordelijk voor het voorraad- en materiaalbeheer van onze internationale projecten en grote podia. Zo draag jij persoonlijk bij aan een vlotte en geslaagde opbouw van onze stages, towers en structuren met zeer tevreden collega-podiumbouwers, klanten en artiesten als extra bonus. Je rapporteert aan onze technisch directeur.

Voor de functie van Stock Manager zoeken wij 2 nieuwe collega’s.

Je bent verantwoordelijk voor onder meer:

Stock- en beheeradministratie van internationale projecten en grote podia
• maken en verdelen van magazijnlijsten
• converteren van afgepunte magazijnlijsten naar vrachtlijsten, inclusief laadtekeningen
• communicatie van mogelijke aanpassingen naar de crew chiefs
• creëren van productieorders en commercial invoices
• analyse, pro-actief in kaart brengen en signaleren van mogelijke tekorten of flaws
• voorstellen van mogelijke oplossingen of alternatieve werkwijzes
• continu in dialoog zijn met de afdelingshoofden, collega’s in de magazijnen en crew in binnen- en buitenland

Opvolgen van projecten tijdens de opbouw/afbouw
• snelle actie bij mogelijke problemen en/of aanpassingen, inclusief de correcte administratieve opvolging
• communicatie met onze transport- en planningsafdeling
• voorbereiding van interne facturatie na afloop van een project
• evaluatie van project specifiek materiaal in samenspraak met de projectmanagers

Opvolgen van veranderingen in het jaarschema, inclusief aanpassingen aan de materiaalprognose.

Toekomstgericht denken en handelen
• permanent zoeken naar mogelijke verbeteringen in het materiaalmanagement.
• root cause analyses van foute leveringen doorvoeren inclusief verbetervoorstellen.
• begeleiden van de overstap naar een nieuw ERP-systeem


Dit is een job die je echt aanspreekt? Top.
Vink dan alvast af wat we van jou verwachten:

o diploma bachelor mechanica of elektromechanica, of een gelijkwaardige technische opleiding
o ervaring is een pluspunt maar geen vereiste als je aan onderstaande criteria voldoet, super gemotiveerd bent en snel leert
o kennis om een technische tekening correct te lezen en te interpreteren
o interesse in hoe een podiumstructuur in elkaar zit
o gedisciplineerde, consequente en systematische werkwijze, punctueel in administratief werk
o analytische vaardigheden en een probleemoplossend vermogen
o bewaren van je cool bij last-minute wijzigingen en strakke deadlines
o kennis van het Nederlands en het Engels is een vereiste, kennis van het Frans en/of Duits een pluspunt.
o goede kennis van Excel en de gebruikelijke MS Office toepassingen.
o heb je reeds gewerkt met Navision, ACAD, Microsoft Power BI? Dan is dit een troef
o je onderschrijft de waarden van STAGECO zijnde open minded naar de wereld kijken, respect voor iedereen en altijd het beste geven van jezelf


De toekomst lacht je toe want:

Bij STAGECO krijg je de kans om deel uit te maken van een gedreven team dat wereldwijd topspeler is in de eventsector.
Wij bieden een unieke mix van een internationaal werkdomein met de sfeer van een inventieve KMO. Rock-’n-roll zit in ons DNA.
Geen stijf gedoe, hier heerst een familiale sfeer met een hands-on mentaliteit.

En verder? Een competitief salarispakket (ADV-dagen, maaltijdcheques, CAO 90 bonus…), de nodige veiligheidsopleidingen,
aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden, een uitermate tof team en af en toe een feestje natuurlijk.

Jij ziet jezelf al helemaal deel uitmaken van de geweldige STAGECO vibe?
Twijfel niet. Go for it en neem nu contact op met Leen Dewil via jobs.belgium@stageco.com


Back to overview